söndag 1 november 2009

Efter tysthet!

Efter ett långt uppehåll av ingen större anledning så kommer ett snabbt citat från,


Arne Anka - En Kväll På Zekes
(Emma)
"Tycker inte du att det är undligt att vackra kvinnor alltid får stås för bristande personlighet?
Ibland önskar jag att jag var riktigt ful, så jag fick odla min personlighet ifred!"

(Krille Krokodil)
"Vist!
Vet du vad allt det där bror på?
Föds du vacker bug och tacka!
Föds du ful, svär och förbanna!
Ingen är så attraktiv som den som har accepterat sitt egna utseende!"
.


Helt klart värt att titta på. Med den skarpa filosofin som Charlie Christensen har kan man inte bara mer än bocka och buga för hans budskap till värden.

Lovar att nästa gång tar det inte månader innan jag skriver igen.

1 kommentar:

  1. OY! Kollade in En afton på Zekes. Helt fantastisk bra var den! Många fina citat, ujujuj.
    /Linnea aka "cheeseburgarn, eller vafan heter det nu igen?"

    SvaraRadera