måndag 13 juli 2009

Det Första

Nu sitter jag här och är inte alls nöjd med hur bloggen ser ut men jag för nöja mig.

Bloggen kommer handla om mig i mitt sökande efter min egna mening med livet, mina upp och ner gångar. Jag kan berätta om mig själv först, 19 år arbetslös sedan tre år tillbaka så jag har inte mycket för mig. Jag har ägnat större delen av mitt liv att ta reda på vad just min mening med livet är, jag har arbetat med flera projekt som jag har startat och avslutat själv.
Det kommer antagligen att komma upp en hel del andra saker som inte är lika väsentliga men även det kan vara trevligt att läsa.

Jag hoppas att ni kommer finna mina filosofiska tankar och idéer intressanta att läsa!




(Ska bara påpeka att jag har dyslexi och kan därför lätt förekomma felskrivningar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar