fredag 17 juli 2009

En Dag

Idag har det inte hänt något mer än igår. Jag satt på stugan ännu en gång idag och fikade med några polare (ingen kafé filosofi blir det med folk). Sen åkte jag hem för att hämta skivor, bytte bil med min morbror och sist men inte minst hämtade min vackraste ängel från jobbet, stackaren har fått punka på cykeln.

Jag har börjat på en ny text som förhoppningsvis kommer komma in imorgon eller ja idag blir det nog. Den kommer heta Flätan och handlar lite mer om min syn på ödet.

Vill bara avsluta med att säga till min ängel.
Jag älskar dig mer än allt annat och du finns alltid i mitt hjärta, våra själar är en!
(jag hade tänkt att lägga in en bild på en ängel för att visa hur vacker min älskling är men jag hitta ingen som var mins lika vacker så jag skiter i det.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar